Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław

SEO – Strategia pozycjonowania

Czyli jak to robić

Strategia pozycjonowania – Oczywistym pierwszym krokiem w obszarze pozycjonowania stron internetowych jest określenie celu. Dla każdej firmy cel ten może być inny. Duże znaczenie ma to czy świadczymy usługi, czy może jednak chcemy sprzedawać konkretne produkty.

Słowa kluczowe – Następny etap to znalezienie odpowiednich słów kluczowych, które będą dopasowane do celu jaki chcemy osiągnąć. W tym kroku bardzo istotne jest to, aby dobierając słowa wcielić się w rolę Klienta firmy a nie jej właściciela.

Architektura strony – Podczas tworzenia planu pozycjonowania stron internetowych bardzo ważne jest, aby słowa kluczowe były dopasowane do planowanej wielkości i struktury strony www. Dlatego należy je odpowiednio skategoryzować i przypisać do konkretnych podstron naszej firmowej strony internetowej.

Tytuły i opisy stron – Gdy układ całego serwisu jest już przygotowany pod pozycjonowanie stron możemy rozpocząć pierwszą część optymalizacji strony. Polega ona na tym, że ustawiamy tytuły i opisy podstron oraz nazwy URL zgodnie z układem i słowami kluczowymi.

Linkowanie wewnętrzne – Kolejnym krokiem jest utworzenie mapy linkowania wewnętrznego. Jej celem jest logiczne powiązanie słów kluczowych z różnych podstron. Będzie to wykorzystane podczas tworzenia treści dla pozycjonowanych stron internetowych.

Treść właściwa strony – Na tym etapie tworzymy główny content naszej strony czyli właściwą treść każdej podstrony. Często jest to najbardziej pracochłonna część całego procesu pozycjonowania stron internetowych.

Dopasowanie grafiki – Tworzenie treści głównej pod pozycjonowanie stron www jest jednym z kluczowych jej elementów. Nie mniej ważnym jest również optymalizacja grafiki jaką chcemy umieścić w naszym serwisie. Dotyczy to zarówno wielkości jak i opisów zdjęć.

Przygotowanie bloga – W celu usprawnienia procesu pozycjonowania stron możemy również dodać prowadzenie bloga. Wymaga to osobnego przygotowania fraz, układu oraz treści, nieco innej niż w przypadku podstron serwisu. Bloga należy regularnie aktualizować.

Linkowanie zewnętrzne – Ostatnią czynnością którą warto rozważyć jest zakupienie linków zewnętrznych. Prowadzą one z bardziej renomowanych i wyżej cenionych przez przeglądarkę Google stron do naszego serwisu. Efektem takiego działania jest wzrost wiarygodności i wartości naszej strony internetowej w oczach systemów indeksujących.